اتصال سهميه سوخت به کارت بانکي با زيرساخت دولت الکترونيک

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، «محمدجواد آذري جهرمي» امروز (دوشنبه) در محل اين وزارتخانه در نشست با «علي لاريجاني» رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره خدمات دولت الکترونيک، افزود: با اتصال سهميه سوخت به کارت بانکي، از روزي که سوخت سهميه بندي شود شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي سهميه سوخت را به کارت بانکي اعلام مي کند.
وي ادامه داد: کار اتصال از صبح امروز شروع شده و در اين مرحله فقط اتصال مطرح است. 
وزير ارتباطات خاطرنشان کرد: اتصال سهميه سوخت به کارت بانکي از طريق زير ساخت دولت الکترونيک انجام شده که يکي از برنامه هاي شبکه ملي اطلاعات است.
به گفته آذري جهرمي، از نخستين دقايق صبح امروز (دوشنبه) تا ساعت 11 پيش از ظهر، نزديک به 151 هزار مراجعه به سامانه ثبت نام کارت سوخت ثبت شده که اين روند در روز هاي آينده براساس جدول اعلام شده ادامه مي يابد.
وزير ارتباطات گفت: حدود 330 ميليارد تومان هزينه صدور کارت سوخت است که با اين اتصال، هزينه ها کاهش خواهد يافت. 
براساس اعلام شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي، «ثبت نام مالکان خودرو ‌و موتورسيکلت فاقد کارت سوخت، به‌صورت الکترونيکي در سامانه خدمات دولت همراه به نشاني www.mob.gov.ir و اپليکيشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشي‌هاي هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار مي‌گيرد.
ورود به سامانه‌هاي اينترنتي براساس آخرين رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، انجام و از فردا با شماره 99 آغاز مي‌شود. در هيچيک از مراحل ثبت نام، چه به ‌صورت حضوري در دفاتر پليس +10 و چه به‌ صورت اينترنتي، نيازي به ارائه رمزهاي کارت‌هاي بانکي نيست».
اين شرکت پيش از اين، از قطعي شدن بازگشت کارت سوخت خبر داده بود و ضرب‌الاجل 21 روزه‌ اي از سوم تا 24 آذر براي ثبت‌نام کارت سوخت المثني براي مالکاني که فاقد کارت کارت سوخت، تعيين کرده بود.

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا

 

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

 بهینه سازی وب سایت

کارت ویزیت هوشمند

فناوری ar

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

واقعیت افزوده

 نمایشگر جیبی

نمونه کارهای طراحی وب سایت