طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت رستوران دریا

طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت رستوران دریا

طراحی سایت و بهینه سازی سایت رستوران دریا با استفاده از پیشرفته ترین زبان های برنامه نویسی طراحی سایت و به صورت ریسپانسیو توسط شرکت رایان فناوری انجام پذیرفت.

رستوران دریا با مدیریت رسول آشپز با 2 شعبه بسیار بزرگ و مجلل در اسلامشهر فعالیت دارد و غذاهای با کیفیت بالا به مشتریان و ارگان های دولتی و خصوصی ارائه می دهد.

طراحی سایت رستوران و تهیه غذای دریا شامل معرفی ،شماره تماس و آدرس شعب،منوی غذا،آموزش آشپزی و.... می باشد.بهینه سازی سایت با الگوریتم های روز گوگل انجام شده و با کلمات:تهیه غذای اسلامشهر،رستوران در اسلامشهر و...در رتبه اول موتور جستجوگر گوگل می باشد.

از جمله مشتریان رستوران دریا،اتوبوسرانی اسلامشهر،شهرداری اسلامشهر،تاکسیرانی اسلامشهر،آتش نشانی اسلامشهر،اداره دارالسلام اسلامشهر و اکثر کسبه باغ فیض و ... می باشد.پیشنهاد ما این است حتما یک بار غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

در طراحی سایت رستوران دریا از قالب گرافیکی کاملا اختصاصی استفاده شده که با استفاده از برنامه های فتوشاپ و کرول طراحی شده است و در بهینه سازی سایت از تجربیات چندین ساله مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ شرکت استفاده فوق العاده شده است.

 آدرس وب سایت: www.darya-food.ir

صفحات پر بازدید:

کارت ویزیت هوشمند

فناوری ar

طراحی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

همایش ازدواج

واقعیت افزوده