خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدت زمان دایری هر خط تلفن ثابت را یک ماه اعلام و مخابرات را ملزم کرد که خطوط متقاضیان را ظرف مدت یک ماه نصب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید مختاری مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران باید حداکثر یک ماه پس از تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترک را دایر کرده و به وی تحویل دهد.

وی افزود: با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه‌اندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبت‌نام کنند.

مختاری تصریح کرد: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.

این مقام مسئول در رگولاتوری تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند، متقاضی می‌تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.۱۹۵.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات ۱۹۵، شکایت خود را ثبت کند.

منبع خبرگزاری مهر

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت

واقعیت افزوده

 بهینه سازی وب سایت

کارت ویزیت هوشمند

همایش ازدواج

 نمایشگر جیبی

فناوری ar

نمونه کارهای طراحی وب سایت